اطلاعیه شماره 2 اعلام نتایج جشنواره تابستانه

 
     
 

برندگان این دوره از قرعه کشی جشنواره تابستانه برنج آتشی در نظر داشته باشند جهت دریافت جایزه نقدی خود به صورت غیر حضوری بایستی به روش زیر عمل نمایند :

به هنگام ثبت اطلاعات در سامانه اعلام نتایج و پاسخ سامانه مبنی بر برنده شدن شما دو گزینه دریافت جایزه به صورت حضوری و « دریافت جایزه به صورت غیر حضوری »  روی صفحه ظاهر می شود (مطابق تصویر شماره 1 ) که در صورت تمایل به دریافت جایزه به صورت  غیر حضوری پس از کلیک بر روی گزینه « دریافت جایزه به صورت غیر حضوری » در صفحه دیگری کد رمز تولید میشود که بر روی مانیتور ظاهر می شود (مطابق تصویر شماره 2 ) کد رمز را به سامانه پیامکی اعلام شده پیامک نموده و در پاسخ سامانه پیامکی نسبت به صحیح بودن کد تنها شماره حساب نام بانک و نام صاحب حساب را در هر ردیف بدون هیچ متن دیگری وارد نمایید .

مطابق تصاویر زیر :

تصویر شماره 1 :

تصویر شماره 2 :

توجه بسیار مهم :

نکته 1 : هر کد رمز تولید شده توسط سامانه « دریافت جایزه به صورت غیر حضوری » تنها یکبار قابل استفاده برای هر کد ردیف برنده جایزه قابل استفاده و ارسال شماره حساب بوده و به هیچ عنوان مجدد صادر نمیشود . لذا ضمن توجه به یادداشت کد مربوطه در مکانی مطمئن سریعا جهت دریافت جایزه اقدام نمایید .

نکته 2 و بسیار مهم : جهت دریافت جایزه خود به صورت غیر حضوری به هیچ عنوان نیازی به اطلاعات شخصی حساب بانکی شخص برنده نــبوده و اکیدا خواهشمندیم جهت جلوگیری از سواستفاده های احتمالی به هیچ عنوان اطلاعات شخصی حساب خود را به کارشناسان سامانه و یا هیچ شخص دیگری ندهید .

 
     
 
 

   
     
     
 

 

 
     

 

 
 
 

 
 

 

 

           
         

 

SETAREYE BAHAR GROUP

 

 

 

   

برنج دانه بلند « آتشی » محصولی از شرکت  SBG (گروه تجاری ستاره بهار )  ، برنجی است با کیفیتی بی نظیر که در بهترین نقاط از کشور هندوستان کشت میشود  این برنج از نوع 1121 (Extra Long Grain) بوده که در کیسه های 10 کیلویی ، 5 و 2 کیلویی در کشور هندوستان تولید میگردد  .

صادرات این برنج از کشور هندوستان به نزدیک بر 18 کشور آسیایی و  اروپایی مهر تاییدی بر کیفیت بالای این برنج بوده .

 رسالت ما بر آن بوده است که بهترین و مرغوبترین برنج را نه در سطح شعار و تبلیغ بلکه در عمل به مصرف کننده ثابت کنیم و خدا را شکر میکنیم که طبق آخرین نظرسنجی انجام شده از فروشندگان این برنج قریب به 96 درصد مصرف کنندگان این برنج پس از خرید اول خود به دنبال این برنج آمده اند .

 هدف اصلی ما حفظ کیفیت بالای این برنج است و نگاه بلند مدت ما نشاندن این کالا در سبد تمام خانوارهای ایرانیست که سزاوار بهترین ها هستند .

   

 

جوایز | دعوت به همکاری | تازه ها | دانلود کاتالوگ

 

 

.

خواص مصرف برنج

 
 
 
 

 

     
 

Copyright © 2010 SETAREYE BAHAR, all rights reserved. Terms and Conditions – Privacy Policy – Sitemap

 
 
     
     

جهت دریافت نمونه تست رایگان « برنج آتشی » کد پستی محل اقامت خود را به همراه نام خود به شماره :

50002030405056

سامانه دریافت پیامک گروه صنایع غذایی آتشی پیامک نمایید.